Nasza historia
Wszystko zaczęło się od nieodłącznego instynktu ochrony
Wszyscy jesteśmy waleczni, gdy w grę wchodzi ochrona naszych bliskich przed krzywdą i chorobą. Ochrona naszych rodzin, przyjaciół, zwierząt, czy nawet obcych osób w naszych społecznościach – dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich jest u nas zawsze na pierwszym miejscu. Kimkolwiek jednak jesteś – pracownikiem służby zdrowia czy matką – pytanie z każdej strony brzmi zawsze tak samo: „jak mogę najskuteczniej zabezpieczyć tych, którymi się opiekuję?”.
Na początku XIX wieku uważano, że przyczyną choroby jest brak równowagi w organizmie, natomiast marka Dettol przyjęła inne podejście. Z dumą realizowaliśmy postępowe projekty naukowe, reprezentujące nowy sposób myślenia – że chorobę wywołują zarazki, które przenosimy w naszych codziennych czynnościach. Odkryto, że można zapobiec aż 23 mld zachorowań poprzez stosowanie skutecznych praktyk higienicznych, co daje wszystkim – mężczyznom, kobietom i dzieciom – narzędzie umożliwiające przerwanie łańcucha zakażeń. W oparciu o ten biologiczny instynkt ochrony społeczeństwa i naszą wiedzę naukową, marka Dettol rozpoczęła misję na rzecz stworzenia zdrowszego, czystszego i bardziej bezpiecznego świata, opracowując skuteczne produkty o wysokiej jakości, które właśnie takie mają zadanie. Stąd zrodziła się koncepcja miecza (aby wyeliminować szkodliwe zarazki) i tarczy (aby chronić nasze społeczności). 87 lat później jesteśmy nadal mistrzami w tej ideologii i zdobyliśmy status globalnego lidera w dziedzinie zdrowia i higieny, którym jesteśmy obecnie.*
*Źródło: Nielsen Maj 2018
Nasze korzenie skuteczności, zaufania i edukacji
Marka Dettol, która narodziła się w 1933 roku, została wynaleziona dla lekarzy i była potrzebna najpierw milionom matek i dzieci, które umierały na sepsę przy porodzie. Dbaliśmy o edukowanie przedstawicieli służby zdrowia i uzbroiliśmy ich w produkty Dettol do dezynfekowania sprzętu medycznego przed porodem, tym samym eliminując narażenie pacjentów na bakterie i wirusy.
1935 - 1939
Udostępnienie ludziom na całym świecie zaufanej ochrony marki Dettol w formie antyseptycznego płynu, uważanego również za najbardziej ikoniczny produkt Dettol po dziś dzień.
1950
Wprowadzenie do sprzedaży bez recepty w brytyjskich aptekach
1958
Wprowadzenie do sklepów spożywczych w Wielkiej Brytanii
Dettol staje się pionierem w dziedzinie zdrowia i higieny dzięki innowacyjności
Nie chcieliśmy, żeby nasza walka przeciwko zarazkom kończyła się na dezynfekowaniu sprzętu medycznego oraz opatrywaniu ran i skaleczeń. Ręce, powierzchnie i ubranie to także pożywka dla bakterii i wirusów, które mogą wywoływać choroby u ludzi. W 1979 roku marka Dettol rozpoczęła rozszerzanie swojej technologii, know-how i zasobów, aby wprowadzić nowe formaty, dzięki którym możemy chronić więcej osób i więcej miejsc na całym świecie w naprawdę skuteczny sposób. I... od tamtej pory nie zaprzestaliśmy innowacji.
Wraz z ciągłym rozwojem marki Dettol i realizowaniem obietnicy ochrony wzrosła nasza popularność i zaufanie do nas wśród milionów ludzi w ponad 124 krajach.
Walka o zdrowszy świat nadal trwa
- Co roku wprowadzamy skuteczne innowacje, które oferują zabezpieczenie przed ponad 100 chorobotwórczymi drobnoustrojami
- Jesteśmy obecni na pierwszej linii – wspierając kluczowych pracowników
Nasza wizja zdrowszego i bardziej bezpiecznego świata to walka, która musi przyspieszyć – a oto powody:
- rok 2019 przyniósł nam COVID-19, jedną z najbardziej potężnych chorób, jakie świat widział od stuleci.
Faktem jest, że jakkolwiek marka Dettol i nasza społeczność ochronna poprawiły jakość zdrowia i higieny na całym świecie, nadal przed nami wiele bitew do stoczenia w walce o lepszy świat. Właśnie to motywuje nas do działania każdego dnia – zwiększanie zdolności chronienia bliskich Ci ludzi i miejsc.
Stale pracujemy nad ochroną przed zarazkami w każdym momencie. Nieważne, kim jesteś lub skąd jesteś. Jesteśmy w tym razem. Walczmy wszyscy wspólnie o zdrowszy i szczęśliwszy świat.